10 RASKE SPØRSMÅL OG SVAR

HVORDAN BLIR JEG KUNDE HOS HEADBRANDS? 
Du kan registrere deg via PC, mobil eller via kundetjenesten vår på telefon 800 84 944.

HVORDAN HANDLER JEG? 
Bestilling av varer gjøres via hjemmesiden vår (fra PC, nettbrett eller mobil) eller via kundetjenesten vår på telefon 800 84 944.

HVORDAN KOMMER JEG I KONTAKT MED KUNDETJENSTE? 
Hvis du ønsker å kontakte kundetjenesten vår, kan du ringe 800 84 944 eller sende en e-post til info@headbrands.as.

FÅR JEG NOEN BEKREFTELSE PÅ BESTILLINGEN MIN? 
Du vil motta en bekreftelse på e-post når bestillingen er lagt inn, og når forsendelsen er på vei.

HVORDAN BETALER JEG? 
Du kan velge å betale mot faktura innen 20 dager eller med kort nå med det samme. Du vil i så tilfelle få en ekstra rabatt på 2 % av kjøpesummen.

NÅR FÅR JEG VARENE? 
Levering er innen 1–3 virkedager fra bestillingen legges inn, avhengig av hvor i landet du bor.

HVILKE FRAKTALTERNATIVER FINNES? 
Normalt sendes pakken med bedriftspakke rett til salongen mellom kl. 8–16. Vi har også muligheten til å sende pakken til nærmeste utleveringssted, der du kan hente pakken når det passer deg.

HVA SKJER NÅR EN VARE RESTNOTERES? 
Den restnoterte varen leveres automatisk og med gratis frakt så snart den er tilbake på lager.

HVA SKJER HVIS EN PAKKE ER ØDELAGT ELLER HAR FEIL INNHOLD? 
Hvis en pakke skulle være ødelagt eller inneholde skadede produkter eller andre feil, ber vi deg kontakte kundeservice på 800 84 944 eller info@headbrands.as, så vil vi hjelpe deg.

HVA SKJER HVIS FORSENDELSEN ALDRI KOMMER FRAM? 
Du kan følge leveransen via lenken i e-postbekreftelsen. Dersom forsendelsen ikke kommer innen fem dager etter bestilling, ber vi deg ta kontakt med kundeservice på 800 84 944 for hjelp til å søke etter pakken.